Monday, February 15, 2010

Arakian 4

Hari ketiga dan sepatutnya hari terakhir aku sebagai cyber guardian. Hari ni terpaksa buat overtime memandangkan Nan tolong Big sampai pukul 5 jadinya secara tak langsung aku terpaksa tunggu Nan. Tapi okla, Nan punya pasal aku takder hal. Dia banyak tolong aku. Lagipun aku dapat buat duit lebih.
Kemudian Arip bukak cerita, esok masih tiada pengganti. Kesimpulannya hari aku sebagai cyber guardian dilanjutkan sehari lagi. Masih tidak mengapa. Masih dapat buat duit lebih.
Cuma yang aku tak tahan karenah budak-budak yang pasang lagu sekuat mungkin ni. Nak kata pekak takkan semua kut. Dah la lagu yang sama berulang kali. Boleh jadi biol aku kalau hari-hari begini. Tak habis-habis dengar lagu Lady Gaga yang roro~ rororo~ bla bla bla~ bad~ romance. Aku rasa kalau lagi seminggu aku dengar lagu nih, mau muka aku bertukar jadi muka Lady Gaga tu. Arghhh.. Mencabar tahap kesabaran oww kerja nih.



Born82

No comments:

Post a Comment