Wednesday, July 21, 2010

Arakian 10

Musim perubahan telah tiba. Aktiviti-aktiviti liar amnya Dota, semakin sukar dijalankan memandangkan kekurangan ahli anggota kelab. Bobo telah melanjutkan pelajarannya ke peringkat sarjana di Malaysia France Institute ( MFI ). En Salril yakni Tutek pula telah mengikut jejak abang kesayangannya Kidi. Syabas En Tutek kerana berjaya menjejakkan kaki ke alam pekerjaan.

Tinggallah kami yang masih cuba untuk berubah. Agak membosankan keadaan ini tetapi aku dan yang lain lain harus membiasakan diri. Harus berubah ke arah kebaikan !!
Ramadhan semakin hampir. Aku dan Usin Tiger merancang untuk berniaga sempena bulan Puasa ini. Cadangnya kami hendak tumpang tapak Nan tetapi Nan pula telah ke Shah Alam. Jadinya kami pun tidak dapat membuat keputusan lagi. Cuma aku berharap projek ini dapat diteruskan.

Gila , lama tidak menaip ni.. otak terasa beku... Banyak lagi untuk diperkatakan cuma masa tidak mengizinkan..










Born82

3 comments:

  1. Otak beku.. brain freeze bak kate ongputih..

    Sama la dengan teman..

    ReplyDelete
  2. ehehe aku lain sikit kut..
    aku beku sebab minum slurpy laju sangat kut..
    hahahahha... joy bila mau update?

    ReplyDelete